13 Aralık 2010 Pazartesi

Bir yerde en fazla 3 yıl çalışılır!

Abi kesin kararımdır; bir yerde 3 yıldan fazla çalışmak haram!

N'oluyor çalışınca? Tıkanma oluyor tıkanma. Böyle insanın beynine beynine bi basma oluyor.

En ufak bir adım bile atasın gelmiyor. Bir kanıksama, bir tıkanma, bi daralma, bir küçülme, bir kendi özelliklerinin ne olduğunu dışarıdan görememe, bir aslında iyi bile olmayan koşulları sırf alışkanlıktan matah bi bok zannetme... dur daha hemen vesaire'yi çakmıyorum, bir bu tıkanıklığa dayanmaya yarayan üç-beş insana can simidi gibi yapışma (orada bir sarsılma oldumu ufak çaplı boğulma tehlikesi atlatma), bir arabesk tutum, bir sanki başka yerde boy gösterme imkanı yokmuş da yılların hatırına burada barınabiliyormuş ezikliği, bir "iyi kötü düzen düzendir, bu düzeni bir daha nasıl kurarım" psikozu... tatsız ilişkilerine çam süsü takıp noel havasını yakalayan domez karılar gibi habire bir yalancılık sahtecilik...yeter be!

İşte böyle diyorum. Diyorum da ne ediyorum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder